STATIST!!:)

Hej allihop! på torsdag ska jag vara med i en fim, som statist!!
om inte alla vet vad statist är så e det när man är med i film/reklam/teater fast i bakrunden.
statister får OFTAST inte säga något under inspelningarna.
filmen jag ska vara med i heter: hur många lingon finns det i världen, och e på premiär (tror) 11 februari.
det är INGEN barnfilm!!!! det handlar om en riktigt händelse, om två killar som var med i en talangshow, och så blir dom kända, typ!:) och jag ska spela en tjej som står i talangkön. jag ska inte göra någon talang, utan bara stå där i kön.   Man brukar ju få pengar av att vara med, det varierar ju från 100kr - 5000kr! mycket!
men eftersom det e min första statistjobb så bjuder dom mig på lunch & fika!;)


om ni vill veta mer, så skriv gärna en komentar!  puss & kram!!!













/Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0