väldigt nöjd med klassen!!! <3

hej, först när vi (innan sommarlovet) fick reda på vilka klasser vi hade så blev jag ganska ledsen över att ingen tjej från min gamla klass kom med.
men sedan (när skolan börja alltså!) så blev det en riktigt KANON klass!!¨
alla sexor verkar ha det så bra!! jag mår bra över att vi har en sån spännande och cool enhet!!!
bara sexor... skönt!!!!!!!!!!!
vi har såhär kramdag på tors & fredagar, det är suuper kul ju!!
oxå har jag fått facebook (fb) så jag har en bättre kontakt med alla sexor (och andra såklart!! ;)! )
hoppas ni all läsare har det bra!!!

skriv gärna en komen (komentar) där nere, och berätta hur ni har det och så... :)











/Emma♥

Kommentarer
Postat av: Emma J elr Emma nr 2

Jag har de SUPER BRA!!!

2010-10-05 @ 20:21:41
URL: http://hskemmasblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

bra emma!!!! jag med!!! <3333

2010-10-05 @ 20:58:22
URL: http://emmaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0