länge sen, men hinner inte så mycke! <3 har enhetsvecka!! :)

hej, jag skriver inte så mycket längre jag vet. men jag hinner typ inte.
jag har fb (facebook) skolan & kompisar, så det finns inte så mycket tid för blogg! men jag ska göra allt jag kan!!

vi har enhetsvecka denna vecka. det började med att vi satte oss i gympasalen, alla sexor.
sedan var det mörkt och ljus i salen, och plasthänder...
men iaf så öppnades dörren och in kom våra lärare utklädda till läskiga monstern!!
alla skrek ass mycke!!! jag filmade :P
sen efter typ 5min när dom hade skrämt klart oss, så sa som att veckans tema var: skräck. men det kunde man fatta!!

det var typ det som hade hänt... skriver mer sen <3

bye bye!!







/Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0