halv-sjuk :(

hej, har varit sjuk i 2 dar, och halv-sjuk i 2 dar. imorgon e det match mot 98/99, men tyvärr kan jag bara titta på.
önska att jag kunde spela :( men på söndagsmatchen ska jag spela!! :)<3
så snabbt emma svarar så måste jag berätta något lite pinigt och konstigt.
kan tyvärr inte berätta för alla er, hon e ju liksom min bästis och hon ska få reda på allt först!!

efter matchen så ska jag & emma shoppa!! efter att hon har duschat alltså! ;)

sedan på kvällen ska jag på middag hos lovisa. hennes föräldrar fyller 90 år tillsammans alltså (45 + 45 = 90;) )
och det skulle vara en vuxen-fest, men lollo ville ju liksom inte vara ensam med massa hemska vuxna! :)
my skulle komma, då sa mamma att jag oxå kunde komma, det ska bli kul! :)
vad ska ni göra i helgen?

på söndag e det som sagt match i bro, mot bara 98:or.  då ska jag kunna spela.

jag tappade rösten under dagen, men som tur fick tillbaka den under lunchen. :)

hejdå!! <3 :)












/Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0